Tisdag

Jag är hemma från skolan idag, har jätte ont i halsen :(
jag vill inte bli sjuk nu, jag ska köpa massa frukt och sånt på fredag när pengarna kommer, jag måset vara frisk den 1 november..
så det blir till att hålla sig inne och ta det lugnt..

helgen var helt otroligt bra :) Fast det är det ju alltid med lr stud :)
Idag ska jag ta det lugnt och plugga, läsa ikapp mig lite, jag insåg att jag missat läsa lite kurs litteratur :( så de ska jag göra, med bra musik i bakrunden och med te och halstabletter i sängen!
jag tror inte ens att jag ska klä på mig ordentligt, jag ska nog mysa i pyjamasen under mitt täcke med böckerna och datorn i käeet.

imorgon var det meningen att jag skulle kolla på min vfu klass forumspels upp spel ( haha rolig mening) men som sagt jag är alldeles för dålig för det.
jag förstod att et skulle komma snart, igår kliade och sved lite i halsen och idag vet jag knappt vart jag ska ta vägen :(

om jag orkar ska jag försöka ta itu med mitt kök med, men vi får väl se...

// Vessli - sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback