Torsdag

Idag känner jag mig helt okej, jag har fått det lite mysigare här hemma och jag har planerat min mysiga och god middag :D

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag...

jag kännerinte så mycket saknad idag, jag har inte tänkt på det nått idag..
Hur kommer det sig att det känns jobbigt vissa dagar och bättre vissa.. hur kommer det sig att det slår till plötsligt ibland och ibland inte alls, jag undrar hur lång tid det tar att komma över det hela?
men men det får ta den tid det tar, jag får helt enkelt vänta tills jag är redo för omvärlden :P

Jag och emelie har bestämt datum för vår nästa tur till Rocks.. det var ju så länge sen nu.. :P så nu finns det ett inplanerat :D

Jaha vad ska jag surra mer om då... hmm.. jaa.. nä.. jag tror mina ämnen tog slut. jag har nog inte så mycket mer att skriva idag..

// Vessli


Kommentarer
Postat av: Emma

Snart ska du och jag dit också =) Om en månad och 2 veckor =)

2008-10-03 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback