Vänskap och regn

Idag har det regnat som tusan och jag har inte gjort myckt alls.
Jag har lagat lite mat, städat och pysslat, köpt fin kuddar till soffan och handdukar till badrumet, jag har pratat med mamma en sväng, myst med katterna, suttit vid datorn och druckit te:P

Så har min dags sett ut.
men nu är mitt badrum jätte fint med ljus och nya handdukar, min soffa är jätte finmed två nya kudar.. det ska bli fler :P
det är väldigt mysigt med kuddar i soffan.

just nu väntar jag på tvätten som ska bli klar och på att gossip girl ska börja :P det bli lite mat till seien och lite te.

Vad har jag mer gjort då, ingenting av spännande natur, inte för att det andra avrit det heller.. men ändå.

Vänskap
- Vänskap är något som ska vara lika delat!
- Vänskap är mellan två personer på samma vilkor
- Vänskap är när man ställer upp för den andra när det är svårt.
- Vänskap är när man ställer upp när det INTE är svårt.
- Vänskap ska vara något fint.
- Vänskap är när man finns till för någon som behöver en.


Tycker du att det passar in på dig? tycker du att du är en bra vän?
Det tycker inte jag!

Det här är inte riktat mot dom två som ställt upp på mig. Utan till den som inte gjort det!

//
Vessli - Besviken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback