11 september

5 år sedan Anna Lindh blev mördad på NK, 7 år sedan Tvillingtornen rasade.

vilken chock det var när man fick höra om det.

Så idag ägnar jag en tyst minut år alla oskyldiga offer runt om i världen. och tänder ett ljus för dem.



Annars då, vad har hänt de senaste tre dagarna?
I måndags jobbade jag på jouren. senhände det inte så mycket mer.
i tisdags så var jag i skolan och hade en lektion om forumspel och Dracon i skolan, sedan tog jag det bara lugnt på kvällen. ´
JAg var ledig på dagen, men min vän Emelie fyllde 23 så jag firade med hennen genom en runda på stan, jag bjöd henne på fika inne på ringen ett av köpcentrumen på söder. vi fikade oh kollade runt lite. hon fick även ett " pressent kort" på ett biobesök och valfri meny, dock är hon tvungen att gå med mig :P
sen på kvällen så började min manga kurs:D japp jag försöker lära mig teckna manga, det ska bli tok skoj :D
lite flummigt blev det igår och jag är äldst.. yeey.. jag känner mig gamal... snart kommer väl rynkorna med!

Idag då, jo sista lektionen innan VFUn börjar, VFU = verkasamhetsförlag utbildning ( Praktik)
vi hade forumspel och man fick testa på sin ledar roll inom det, eller de som vill fick göra det, vi han bara med två i vår grupp, men det va kul, det kosntiga var att vi alla blev barn när vi skulle bli ledda, konstigt vi försökte lista ut hur det kom sig och kom fram till en hel del grejer.
tyvärr var energi nivån i klassen inte den bästa idag.

vad ska jag göra mer idag då?
jag ska kolla på film hade jag tänkt och ta det lugnt, sova i tid, jag ska ju på 23 års fest imorgon, så jag måste vara pigg och glad :D

// Vessli - äter chocklad och dricker thé :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback