65 G

Jag förstår nu varför min rygg protesterar en massa... jag förstår varför jaghar ont...65 G


Ja, idag så började jag dagen med VFU, drama-teater :) gruppen är jätte härlig och det är riktigt roligt, andra  lektionen var stökigt men bra, allt fungerade sin det skulle, tror jag.
Efter praktiken så mötte jag Emelie i flemingsberg, för en liten tur på staden, vi skulle köpa en bh till emelie, och jag passade på att testa min egen storlek, som jag har trott de senaste tre åren varit 75d, vilket var enorm fel, så var det inte.. i själva verkat så var den 65g... hur gick det till? när hände detta? jag var i chocktillstånd på tunnelbanan hem till emelie..
väl hemma hos henne så tog vi en promenad, en ganska lugn en, nästa gång kom vi fram till att vi ska ha mer tempo.. :)
men det var skönt att ta en promenad och prata lite grann:D

nu håller jag på att göra mig klar inför min manga kurs som börjar kvart över sju.

annars så blir det en lugn kväll och det ska bli skönt :D

// Vessli - chocktillstånd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback