Årsdagen

Idag firade jag och emma årsdag på vår vänskap :P genom att äta på vårt mc donalds :P sen spelade vi lite familje geni :D hur kul som helst mot slutet.. vi bara skrattade och fånade oss :P som avnligt :P
Vi ska kanske förmodligen ses på fredag och då ska jag träffa en till vän till henne :D de ska bli jätte kul att få göra det faktiskt :D



Idag har det varit lite blandade känslor, jag har saknat honom enorm och önskat vissa stunder att det inte hade hänt... men samtidigt så vet jag att det är för det bästa för både han och mig.
Men samtidigt så är han min bästa vän och jag vill inte förlora honom ur mitt liv och det tänker jag inte, jag tror vi betyder för mycket för varandra på vänskaplig nivå för att lämna varandra helt.
Han litar på mig och jag litar på honom, jag vet saker om honom som ingen annan vet och han vet saker om mig som ingen vet.. jag hoppas verkligen att vi klarar av att vara vänner..

jag tror mer att jag saknar den delen än vårt förhållande, det senaste året har mest varit ett sätt att avsluta det på tror jag, från både hans och mitt håll.. från mitt håll mer omedvetet. men att det senste året har varit mer förberedande för den här dagen.
Sen skulle jag inte påstå att vi haft det bästa förhållande hela tiden, men som sagt jag tror vi är bättre vänner än vad vi var pojk och flickvän.. och jag hoppas att vi kommer vara bra vänner i fortsättningen med :D som jag redan skrivit.

nu ska jag inte dravla nå mer idag, utan äta mig lite glass och njuta utav mina husfruar :D

// Vessli ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback