Fredag

Då var det fredag igen då :D en helg att ta igen sig efter den långa veckan ( hahahaha)
ikväll blir det fest hemma hos emelie, hon har fyllt 23 så det måste firas :D
jag tror det kommer bli hur skoj som helst, jag ska dock inte drucka så mycket, orkar inte vara trött och slut så länge, jag vill vara pigg imorogn och ha en bra dag :P så då blir det inte så mycket dricka :P

just nu håller jag på att försöka lista ut hur jag ska se ut i håret.. hmm varför har man långt hår som man kan göra det mesta med, jag måste ju lyckas välja nått nu.. :S

kläder vet jag redan, min nya snygga drömklänning som köptes för en vecka sen på stan med emelie :D

hår? hmm?

// Vessli - Göra sig klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback