God morgon

Morgonen började bra, tills jag ringde telefonbanken för att kolla om jag fått mitt studielån, men icke. jag sitter nu och väntar på att csn kontoret öppnar, jag vill ju kunna betala min räknngar.
sen fortsatte dagen att bli sämre, jag har magknip, jag tror det är dax för min mens, men man vet ju aldrig. eller jag vet aldrig, jag har inte så stor kollapå den.
men det blir en hemma dag idag, för jag orkar knappt ta mig till köket, och det är verkligen inte mer än en och en halv meter. så jag hoppad det går över och att jag har ny energi tills imorgon :)

jag vill verkligen inte missa dagar i skolan, men som skrivet innan, får jag mens idag så blir jag ändå liggandes idag :(

nu har jag äntligen löst mitt problem till jul iaf, jo jag vet att det är ganska så tidigt att tänka på det nu, men jag måste lösa det hela med katterna och boka billiga biljetter hem. och äntligen har jag löst det :D yeey
katterna och jag åker till Pojkvän och bor där tills dagen innan då jag tar mig ner till mamma, sen stannar jag hos mamma ett par dagar, går på annandags bandy, bollnäs-edsbyn :D sen åker jag hem.
Nyårsaftton kommer spenderas i sthlm, det vill säga här hemma, jag hoppas på att johan kan komma ner så vi kan fira förlovningens två år och nyår tillsammans. :D

så vad ska jag spendera dagen med då, jag ska till biblioteket för att lämna igen böcker och sedan kolla om jag hittar något till en skoluppgift, jag hoppas även att jag kan detta eftersom jag har så ont. annars ska jag bara ligga här hemma och tycka synd om min mage :P

frukosten kallar:P

// Vessli - Smärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback