Lite frågor igen :P

kan du hjula? - jo, men inte rakt:P
biter du på naglarna? - nej verkligen inte
är du EMO? - jag är bara mig
vad skulle du göra om du vann en miljon? - oj mycket, men sluta med studielånet och betala tillbaka det jag tagit.
har du sjungit inför publik? - haha, jo på skolavslutningen
har du cs/wow eller något liknande spel?  nej
är du hungrig? - nja, jag vet inte riktigt
är du blyg?  beror på

HAR DU..
hånglat med två personer eller mer på en kväll? -
en sexleksak? ja.
ätit musslor? - nej jag är allergisk
stått på scen?  ja, det har jag.
sett någon visa sitt kön i webcam? nej
färgat ditt hår svart? - ja
färgat ditt hår extremeblonde? - nej, jag tror inte jag skulle passa i det
photoshop? - hmm.. ingen aning

VAD..
längtar du till mest just nu? - Till jag är klar med utbildningen och till jag träffar min älskling igen
ska du göra i helgen? - Den här helgen är precis över, men nästa helg sk ajg på födelsedagsfest hos emelie.
har du för kläder på dig?  linne, mjukisar och en myströja
gjorde du igår? - tog det lugnt
ska du göra i höst? jag ska plugga
åt du senast? - taco
har du för mobil? - sony ericsson s500i
köpte du senast? köttfärs och glass

VEM/VILKA..
kysste/pussade du senast? älsklingen
kramade du senast? mamma
slog du senast? min inneboende på armen :P
fick du sms från senast? emma
pratade du med i telefonen senast? Min mamma
saknar du mest just nu? min älskling och mamma
tycker du om? många
kan du lita på mest? mamma
vet mest om dig? jag eller älsklingen
sov du tillsammans med senast? älsklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback