Nytt kapitel

Nu idag börjar ett nytt kapitel i mitt liv, jag ger mig in i singellivets vimel.. Efter fyra skakiga år så är det nu dax att ge sig in i det. läskigt konstigt och helt upp och ner.

Även om det inte var bra hela tiden så fanns det ju studner det var det. de stunderna tänker jag minnas och låsa in i mitt hjärta. där ska de få stanna resten av mitt liv. 

Han kände att han inte ville mer och självklart så ska man inte vara med någon man inte vill vara med. och det är ingens fel att känslorna försvinner, ingen kan rå för det. 

Det gör ju självklart ont och det kommer det väl göra ett tag, men som sagt av flertal personer, det blir bättre, jag får koncentrera mig på mina vänner och mina intressen. 
JAg ska åka till min äslakde Lilla syster heltäckningsmattan i november :) det ser jag verkligen fram emot. Jag ser fram emot biobesöket med Emelie, jag ser fram emot alla härliga höst promenader med Emma. JAg ser fram emot att få träffa Tage igen. jag ser fram emot att få göra helt klart i min lägenhet. 
Jag ser verkligen fram emot att min mamma och syster ska komma ner i december. jag hoppas verkligen att det blir av. 
jag och emma ska åka upp till mitt hälsingland i början av november :D det ska bli kul att visa hur jag är uppväxt oxh vart!

Liver fortsätter vad som än händer, det kommer vara tufft och jobbigt men som sagt livet fortsätter. 

NU ska jag klä på mig lite och njuta av slutet på boken jag läser. Känn pulsen slå utav Berny Pålsson  väldigt bra självbiografi!

// Vessli - Tom 

Kommentarer
Postat av: Emilie

"och när vi går förbi står pojkarna på rad

dom visslar och ler och trugar och ber

kom med oss ut ikväll kom med oss inatt"

hahaha ;) men du får följa med dem hem ;)

vi måste på rocks snart snuttan :D

jag hoppas på att få oktober schemat den här veckan...

och jobbar jag inte nästa helg så kanske vi kan ta bion då :)

2008-09-23 @ 23:04:21
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/
Postat av: christian

hejsan hur tusan ska jag få uppdateringar i ditt liv du ringer mig aldrig eller nått ja eller det var ju ett tag sen jag ringde dig nu men..



nej snart tycker jag att vi planerar ett litet get to gether eller vad säger du vännen kramisar..

2008-09-23 @ 23:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback