Oj

Oj, hur kunde det bli så här nu då, varför satte jag mig i den här situationen igen, jag orkar inte ta alla beslut och jag har ingen lust att bestämma mig nu..

jag vet inte riktigt hur jag ska göra!


Helgen då, fredagen var det fest hos emelie, riktigt roligt faktiskt :D
lördagen tårta och fika hos emma, mysigt :D
Söndagen, emma kom en sväng.
En snabb resume.
jag vill verkligen srkiva mer och viktiga saker i min blogg, men jag har tappat lusten att skriva. jag tror jag ska göra en
"makeover på insidan"

Nu är det VFU vecka och jag trivs riktigt bra på min plats :D
jag trivs och känner verkligen att jag hamnat rätt!
en sak som jag vet iaf!

// Vessli - förvirrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback