Ont

Idag när jag var på ica för att handla lite smått och gott till min tv kväll, seriekväll ikväll, så slog det verkligen mig hårt att det verkligen inte är vi nå mer.. det slog verkligen bara till, jag började gråta på ica och vart tvungen att lämna allt för att springa upp til lägenheten, där jag bröt ihop innan för dörren.. nu sitter jag här och känner mig bara tom..
jag borde dona lite, jag borde ta tag i disken och jag borde göra en massa saker.
men jag kan inte.. eller kan och kan, kan kan jag väl.. men jag orkar inte.. jag har tappat all lust och jag vill bara ligga under täåcket och gömma mig...
jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. jag vill bara ringa honom.. jag vill bara att allt ska vara bra.. eller nej jag tror att det här kanske är det bästa.. men jag skulle bara vilja prata med honom.. som vänner eller nått... bara höra hans röst en gång till... så att jag sen kan gå vidare i mitt liv.. så jag kanske kan få ett avslut på det hela..

Jag önskar att han hade vågat träffa mig och bryta istället för att göra det via telefon..

Sen då när jag har kommit över honom, och jag är redo för att gå vidare... hur gör man då?
hur ger man sig ut i den världen igen, jag vill inte behöva leta och leta efter den som jag kan dela mitt liv med.. kan han inte bara dyka upp och göra mitt liv till en solskenshistoria.. jag är inte den som strular runt och leker.. jag vill inte ha de så.. eller vad vet jag det var ett tag sedan jag var singel och då var jag ganska ung och då var det en helt annan sak..
så lekte man fortfarande.. men å är det inte nu, jag är inte sån.. jag vill inte ha en massa killar att räkna upp.. jag vill ha det riktiga.. jag vill bara ha det på riktigt!

// Vessli

Kommentarer
Postat av: Emilie

vi kan ha en träffa alla frittes killkompisar kväll här om du vill ? så kan vi köra speeddejting ? ler lite försiktigt



kramar

2008-09-28 @ 19:37:56
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback