Shopping

Idag kom csn pengarna :) och jag har shopat lite idag, små saker som jag behövde mest, eller jag små och små, en extern hårddisk en ny bh i min storlek, ett nytt headset, en ny tröja från hm.
så lite smått och gott.. en massa mat blev det med :D

Tack för allt stöd och uppmuntringar från alla mina vänner och min familj. Ni som ställt upp förtjänar verkligen ett stort tack :)

idag har det varit extra jobbigt då det var meningen att jag skulle åka upp mot hälsingland och träffa familjen och sedan Johan, så när klockan började närma sig tre och jag visste att det var den tiden jag skulle ha åkt så brast det, det kändes fruktansvärt.. men men, jag tog mig samman och shoppade lite. åkte hem och käkade och nu sitter jag här och lägger över min dator på den externa disken.. så jag får plats för ett spel som jag nyss började spela. World of Warcraft.. jagg jag har ramlat dit.. :P

men skyll inte på mig utan på emelie:P hennes fel.. hon lurade mig..:P

hon sa även att det är en bra verklighets flyckt.. vilket jag desperat behöver just nu. Vi håller fortfarande på att ordna lite saker.. som min dator står han på.. ica kortet jag lite sånt smått och gott..
så tyvärr så måste vi prata just nu.. jag kanske skulle behöva vara utan det en vecka för att komma över den delen lite grand.. men men... efter fyra år finns det en del saker som man måste fixa innan..
jag hoppas verkligen att vi kommer att kunna vara vänner senare.. och att han inte bara skiter totalt i mig för att det blev som det blev.

Min blogg kommer nog tyvärr färgas av det här nu ett tag.. men bloggen är väl till för att man ska kunna skriva vad man vill och skriva av sig om allt!

Nu är snart allt klart då ska jag fly verkligeheten en stund..

// Vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback