Söndag

Jag förstår inte hur jag kan känna mig så ensam när jag är omgiven av vänner och familj, men jag känner mig så ensam och utelämnad..
det spelar ingen roll vad jag gör eller med vem jag gör det med, jag känner ändå den känslan.

Just nu saknar jag hans röst, jag saknar att kunna ta upp telefonen och ringa, jag saknar att kunna berätta allt för honom.
Det är det som är jobbigt just nu, jag började känna det igår.. men självklart efetr 4 år av samtalstid så är det nog inte så konstigt att man saknar någons röst..

just nu försöker jag hålla mig ifrån att ta upp telefonen och ringa, jag vet att jag inte ska och att han inte vill att jag gör det.

// Vessli - Kliar i fingrarna


Kommentarer
Postat av: Tage

<3

2008-09-28 @ 23:44:53
URL: http://dudewhereismylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback