Svårt

Det är ganska svårt att inse att det är helt slut, jag väntar hela tiden på ett sms eller ett samtal.. speciellt på kvällarna, vi har sagt god natt till varandra varje kväll nu i 4 år och de känns fruktansvärt konstigt att det är så.

det är när jag tänker på det det gör ont. men vad ska jag göra.. jag kan ju bara vänja mig av med det och gå vidare. men det känns jobbigt och konstigt.
han kan inte rå för att han inte tycker om mig längre, det är inte hans fel och jag klandrar honom heller inte för det.
jag hoppas verkligen att han hittar någon att dela sitt liv med, jag hoppas att jag hittar det med.
Bara jag slipper få veta det på ryktes vägar, det orkar jag inte..

Min manga kurs vart inställd ikväll och de känns inte så bra, jag hade velat tänka på nåttannat ikväll.. tröttat ut mig så pass mycket att jag bara somnade när jag kom hem. för att slippa tänka på samtalet som inte kommer att äga rum.

// Vessli


Kommentarer
Postat av: Emilie

Wow är ett bra sätt att fly verkligheten...snart så vännen.



och du...klart du kommer att hitta någon annan att leva med.

Tills dess ska du njuta av att kunna göra vad du vill med vem du vill utan att såra någon.



Glöm inte att jag som vän finns right over here :)

2008-09-24 @ 21:09:43
URL: http://www.emilie-karin.blogspot.com/
Postat av: Fija

Kan tänka mig att det känns jobbigt. ): Hoppas att det börjar kännas bättre snart.



Kram Fija

2008-09-24 @ 22:56:08
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback