Tack!

Jag har två vänner som verkligen ställt upp för mig under den här veckan :( tack till er, jag vet att ni vet vilka ni är.

Sedan finns det tyvärr en vän som jag verkligen är besviken på, jag trodde verkligen inte att den vännen inte skulle ställa uppordentligt..! Väldigt besviken, men nu vet jag att jag inte heller ska ställa upp!

Annars så känns det ganska bra idag, jag grät ganska mycket igår och fick ur mig en hel del som behövde komma ut.
hela kvällen vigde jag åt att bara få ur mig en massa.. jag gjorde min alldeles egna rit, jag tog en kartong en liten en, målade den i fina färger oc´h mönster.
sen tog jag allt som tillhörde oss som mitt fina halsband som gick sönder och förlovningsringen, några teckningar som vi gjort tillsammans, och ett kort på honom. lådan lade jag sedan undan och där får den ligga. fina minnen som alltid kommer att finnas.

Idag känna allt mycket lättare och det är mycket lättare att andas, jag känner inte att det är lika jobbigt idag som innan, men det går väl upp och ner, imorgon kanske det gör ont eller kanske inte...
ja ja, jag försöka se framåt och inte bakåt och försöka ha roligt här och nu, sorg kan man ta en annan gång i livet. :P

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback