Tisdag

Idag blev det skola igen, faktiskt en riktigt rolig lektion idag, vi hade värderingsöveningar. En ny kille började kursen med oss igår tydligen, en norrläning till i klassen :D yey

Vad har jag mer hunnit, jo jag har bytt bank idag :D yey, jag kommer bli vuxen och få ett visa kort, väldigt läskigt.
Det känns som om jag tar ett steg till in i att vara vuxen, fasten jag inte känner mig särskilt vuxen till och ifrån. jag är ändå 22 och är väl ung eller?

när blir man vuxen?

Japp sånt tänker jag på en ensam tisdagskväll hemma i min lägenhet, jag ska kolla på en film runt 21, krypa ner i sängen med the och en kvälls macka. Mys!

Imorgon så blir det studiegruppen och lite arbete inför en grej som ska vara klar på torsdag.

jag vet knappt vad jag skriver jus nu, jag känner mig helt slut. jag har fullt upp hela tiden. nä nu ska jag ta mig en dusch och sluta svamla:P

// Vessli - Lite borta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback