1 April

Ja då var mars över och april har kommit :)
Våren kanske kommer den med:P Jo då här ska det bli fina plus grader :)

Usch vad jag saknar sthlm och alla där hemma.. men jag ska stanna en stund och får vänja mig vid små stads kivet en stund.
Just nu väntar jag på att j ska vakna så jag kan terorisera honom lite :P hehehe
Jag var lite elak igår kväll när vi pratade, jag var så trött och ville bara sova. Jag kan ju lova att jag somande kvart i 10 igår :P haha
Det är tufft astt gå upp 6 varje norgon och väcka min bror, men det måste göras.. idag tog det en och en halv timme att få upp han ur sängen.. så ja 6 är tiden jag får gå upp varje dag för att få upp honom.
Sen skjutsar jag honom till skolan varje dag med.. lite kan jag ju hjälpa till med nu när jag är hemma.

Vad står på schemat idag då?
Jo jag ska på dollar och köpa lite smått och gott. Sen ska jag terra min syster och mysa med katterna, njuta av solen och plus graderna.
Gå på biblioteket och låna lite böcker, jag har ju inget att läsa ju :P
Sen kommer mamma hem och då blir det väl middag och sen tv.
En lugn dag som alltid då :)

Usch vad jag saknar min älskade pojkvän. De känns så konstigt att vara här när han är där.
Jag vill ju bara hem och gosa lite och sova brevid honom.
Men jag får vänta tills senare med det.
Under tiden har han mycket att fixa med hemma, så han får väl göra det då medans jag är här och njuter :P

Nej nu ska jag klä på mig och göra mig klar för dagen :)

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback