2 April

Ja då har den andra dagen av april börjat, och inte bra.. jag har mensvärk så det smäller om det och snart avlider jag ..
det är molning och grått just nu, jag är trött,mår illa och har huvudsvärk!
Jag hoppas att dagen blir bättre :)

Idag ska jag inte göra så mycket, det gamla vanliga söka jobb och ta det lugnt.. jag tror jag ska bädda ner mig i soffan med te och boken jag lånade på biblioteket igår.. neb vi får se.. jag ska iaf slösa bort några kronor på chocklad, jag är sjuk sugen på det just nu.. fasten jag mår took illa...
Vilket inte är så konsitgt, jag har gjort det de senste dagarna..
imorgon är sista dagen jag behöver kliva upp klockan 6 för att väcka min bror den här veckan iaf.
Så på lördag tänker jag sova iaf till 8:)

nej nu ska jag ta på min mjukis byxor och en behå så jag kan ta mig till affären och bara för att jag är lat så tänker jagta bilen.. nej jag kan inte gå med min mensvärk.. jag kan ju knappt sitta och värktabletter hjälper inte mycket.. så jag får stå ut med smärtan.

Idag tänker jag spendera dagen med att tycka synd om mig själv!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback