Bara för att jag inte har nått vettigare för mig

Alla måste göra testet innan April är slut!

1. Namn - Sofi
2. Bor -  Södertälje
3. Syskon - 3+ plus två egen adopterade:P
4. Ålder - 22
5. född - 1986
6. Ögonfärg - blåa
7. Höger eller vänsterhänt - höger
8. stjärntecken - kräftan
9. hårfärg - brunt

DAGENS..

1. Låt - Nomy - hold your head up high
2. Saknad - Familjen
3. Kläder - mjukisar och ett linne
4. TVProgram - inget

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - Om det är med emma:P
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - vaderna
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - söt
4. Du ger mycket komplimanger till andra: Ingen aning
5. Är du nöjd med ditt förnamn - Mja, jag vänjer mig varje dag:P
6. Du tycker att du själv är smart - Mja
7. Vad är det sämsta hos dig - Att jag är glömsk
8. Vad är det bästa hos dig - Sprallig och glad :)
9. Har du ett bra självförtroende - Mja, ibland, ibland inte
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Alldeles för många just nu
11. Du tycker om att vara med tjejer - Öhmn, jo
12. Känner du dina grannar - Nej
13. Svär du ofta - mja, jag brukar inte hålla koll
14. Gillar du skolan - Mjo, det gjorde jag väl
15. Har du någon gång skolkat -  hahaha
16. Spelar du något instrument - nope, inte vad jag vet
17. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - dans och fotbollsskolan
20. Har du några tatueringar - Japp tre st
21. Hur ofta tittar du dig i spegeln om dagen - öhmn inget jag har koll på
22. Tycker du om djur - Jo :)


BRUKAR DU..

1. Sova - ja, vem gör inte det
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej
3. Röka - nej
4. Snusa - nej
5. Dricka - nje, inte ofta iaf
6. Skada dig - nej
7. Klä dig i svart - allt för ofta, jag vet inte hur man matchar färger:P
8. Hata folk - hat är alldeles för stakt ord, men en person ja!
9. Lita på folk - jo, efter en stund
10. Skada dig med flit - förr om åren
11. Drömma mardrömmar - jo, oftast när jag har feber eller är orolig
12. Gå i skolan - Jo när jag gick i skolan
13. Gå i kyrkan - nej
14. Ljuga - ne om inte vitlögn
15. Vilja dö - förr ja

NÄR..

1. Åt du senast - hmm en timme sen kanske?
2. När läste du en bok senast - typ för 10 min sen
3. Köpte du något senast - idag
4. Svor du senast - idag
5. Sjöng du senast - idag, karlson på taket var på tvn :)
6. Klagade du senast - Idag, nyligen
7. Klantade du dig senast - Hehe imorse

ÄR DU..

1. Snäll - ja
2. Snygg -  Mja
3. Söt - ja
4. Lång - Jag är lagom
5. Kort - -||-
6. Klantig - Hehe
7. Tönt - Jopp, en nörd, en tönt och en alldeles egen jag :D

Jaha då har jag gjort en lista till då :P
snacka om att ha lite att göra... neeej nått vettigt måste det ju finnas :P

Imorgon kommer syster anna till sthlm :D yeeeey och hon har tid med mig :) så som jag saknar henne!

// vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback