God morgon!

Jag har precis myst ner mig i soffan med en kopp te och en mysig barn film, Landet för länge sedan :)
Syster och jag hyrde den filmen när vi var yngre, och vad vi kollade på alla delar som fanns och vi grät. Men mysigt det var, det är nått jag alltid kommer komma ihåg.
Jag vill också ha en lillefot, speciellt när han var nykläckt, annars blir han nog förstor :P

Jag måste lugna ner mig och inte vara nervös, vad passar då bättre än en barnfilm och te :)
Idag är det arbetsintervjuer :D
Jag hoppas lite mer på det ena än det andra, men just nu duger vilket som helst :)
Men vad jag är nervös, jag har aldrig vart på en intervju nångång. Det här blir första, så jag är aningen nervös :S
Nu får jag hoppas på det bästa bara :)

Sen ska jag till emma när jag är klar med intervjuerna! Vi ska ha lite tjejkväll för hennes pojkvän jobbar, det var länge sen nu, så det ska bli mysigt :D

Nej nu ska jag kolla på filmen och dricka mitt te, sen gör mig klar :)

// Vessli - nervös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback