Helgen

Solen har strålat hela helgen :)
I fredags så spenderade jag och emma våran tid på en liten strand i haninge :) ( eller visst var det så?)
Vi pratade och skrattade en massa som vanligt :P
Vi hade våra diskusioner som alltid och säkerligen kom vi fram till för oss massa vettiga saker.. :P
Hur mysigt som helst, jag ser framemot fler sånna dagar <3
Jag somnade väldigt tidigt typ halv 8 :P hehehe sen vaknade jag så klart tidigt på lördags morgonen.

Igår, ja då var jag hemma med sambon och tog det lugnt i värmen, jag satt och njöt av solen hela dagen :)
Vi åt mat och en glass tsm :D
Sen blev jag huxflux tydligen vän med J, (sambons närmsta vän) på facebook. Kvällen spendarades med spel och hickey i bakgrunden :P
Tur att vi är WoW nördar båda två :P Annars skulle vi nog bli tokiga på varandra!

Idag vaknade jag tidigt ochj tog mig en timmes promenad runt omkring i krokarna :) mysigt kan jag lova, tyvärr så dök det upp ett skavsår på min häl :( Som tur var så hade jag bamse plåster hemma :P
Sen har jag donat och fixat under dagen och tagit det lugnt, det har vart soligt och varmt idag med men med lite kyligare vindar :D
Nu är det seriekväll :) som alltid på söndagar!
Jag sitter med fönstret öppet och lyssnar på barnen som spelar fotboll nedanför, måsarnas skri och känner att sommaren är på ingång.
Björkarna slår ut och det doftar vår, den svalkande vinden som blåser uppmuntarar till varma och soliga dagar.
gossip girl i bakgrunden och snart blir det en kopp te :)

Imorgon så har jag en arbetsintervju till :) yeeey på ett nytt ställer :) så imorgon klockan tre måste ni hålla tummarna för mig. :D
det går framåt för mig nu :) jag hoppas det iaf!

Önska mig lycka till!

// Vessli

Kommentarer
Postat av: emma

Håller tummar och tår =)

2009-04-26 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback