h*lvete

Jaha, dagen som började så bra med att ett till ställe ringde och frågade efter en arbetsintervju har inte fortsatt så bra.
Vi det här laget så borde jag vara på väg in till stan och vara nesvös, men icke då, nej då så klart nått skulle gå fel idag :(
Så klart att det skulle vara kontroll på bussen idag.. så klart att jag blev av med kortet.. jo jag vet att jag inte få råka på det eftersom jag inte är student längre, men ändå :( jag hade hoppats på att jag kunde åka på det till jag hade råd med ett nytt...
Så nu sitter jag här utan kort och med en böter på 1200 :-
Det jävligaste var att tre killar osm satt bakom mig han inte få nån böter då dom han kliva av :( mooooorr!

Aja tydligen så är det en stor kontroll i hela sthlm idag pga en stöld av nån apprat och kort.. suck!

Så jag ringde och det gick att ändra intervjuerna tills imorogn :D tack och lov, jag får skicka iväg en sms biljett eller så imorgon :D
Tack och lov att de kunde ändra tills imorgon :)

Nej nu måste jag göra nått av den här dagen!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback