Idag är dagen

Ja idag är dagen då jag börjar på jobbet :)
Introduktion idag och heldag imorgon :) yeeey!

Igår träffade jag först emma och chattrade bort en stund med henne :P Vi spelade spel och jag lyckades vinna på ett mattematiskt tanke spel :) eller siffror kanske man ska säga :P ajja jag vann två gånger :)

Sen åkte jag in till sthlm för att träffa Anna :) å så roligt det var :) vi pratade, skrattade och hade kul:)
Idag ska jag träffa emma inne i stan och sen ska vi visa anna en affär :)
Klockan 5 ska jag vara på jobbet :)
idag får jag även schemat över hur jag jobbar i maj, och den ända dagen som jag inte kan jobba på är lördagen den 9 maj, för då kommer mamma :)
Så jag hoppas på många fina dagar :D eller nätter hellre :P

Just det, det är fruktansvärt dyrt att åka med smsbiljett på sl :O jag spenderade över 100kr igår på det.. så min underbara lilla mamma köpte mig ett slkort :) em månads.. älskade lilla mamma :D
Nu fick jag ett acsses(stavning?) kort.. sånt som man inte drar utan håller framför :) snyggt och lila valde jag :)

Jag ska skriva lite längre fram vart jag fått jobb :P men inte än :P

// vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback