Katterna

Idag ska jag hämta min små sötkatter :)

J lovade att ta hand om dom men stängde in dom i köket för att låta dom dö om dom gjorde det.
Jag menar man har inte mycket till hjärta om man gör en sån sak. Jag fattar inte hur man kan vilja plåga ihjäl små djur på det sättet.
Jag trodde han var min vän, nån som faktiskt ställde upp. nån som faktiskt fanns där!
Men tydligen kan man inte vara vän med sitt ex, jag ocg frugan pratade om det igår, och man kanske inte kan vara det, iaf inte jag inte med onom, jag har verkligen försökt och jag tyckte det gick otroligt bra.
Men sen när han vet exatkt vad han ska säga till mig för att få mig att må dåligt. Som om det inte är tillräkligt nu!

Vissa saker skriver man inte om i bloggen, vissa saker håller man för sig själva och bara för att det är så så betyder det inte att det inte finns där eller att man inte känner så eller likande, jo jag vet att det böev en förvirrande mening.

Vissa saker håller man för sig själv eller pratar med sina närmsta vänner om.

Morr, jag är så morrande arg just nu. Nej nu är det frukost som gäller, och sen ska jag fixa och dona sen hämtar jag mina små änglar. :D så jag saknat dom!

// Vessli <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback