Kväller

Ja då lider lördagskvällen mot sitt slut, men för många har den precis börjat. för alla som ska på krogen och roa sig.. jag är sjuk trött och är på väg ner i sängen för att sova :)
Jag ska straxt ringa min älskling och säga god natt, det gör ont att vara så långt borta!

imorogn ska jag ta det lugnt, sen blir det en tur till hudik för att lämna katterna hos johan en stund.
Min syster har kastat ut dom :( men men de ordnade sig en stund till :P
Hälsningland i all ära mitt fösta hem och kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. men inget är sm mitt stockholm, det är verkligen mitt hem. jag trivs där nere och skulel aldrig kunan bo nån annan stans.. inte som jag känner just nu.

Jag har spenderat den här dagen med promenader i solen och solat :) Jag har även firat min äslakde morfar som blev 92 idag :D Grattis morfar!

Det har vart varmt här idag, jag har gått i klänning hela dagen utan att frysa, jag har nästan svettats ist :P
Jag hoppas på att våren är här nu :D

I sthlm hade emma hittat den fösta tussilagon :) yeey v¨ren har kommit till sthlm.

Läste på rebeccas blogg att västertorpsskolan brunnit.. oj den har man gått förbi ett antal gånger :) hehehe pappa bodde i västertorp när jag var liten!

Nej nu måste jag krypa ner innan jag sommanr på tanget bordet :P

// vessli

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till gammelfarfar Tage! =)<3

2009-04-05 @ 11:42:08
URL: http://idakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback