Lördag

Lördag, en dag kvar tills veckan är slut och en ny börjar.
Idag skiner solen och jag planerar att ta en promenad och sitta i solen och läsa lite :)
Jag har fortfarande hem länktan och saknar min älskling så fruktansvärt.

Tror ni att jag fick sova länge idag? neeej så klart inte klockan 7 vaknade jag och försökte somna om ett par timmar. Det var ett misslyckat försök:P  Så 6 på vardagar och 7 på helger.. vart ska detta sluta!

Nu ska jag klä på mig lite och fixa håret :O hahaha jag ska borsta igenom det och sätta det i en knut, jag känner att borsta det kan jag göra när det är lördag, annars brukar dte inte bli så ofta.
Jag har nästan alltid håret i en knut, eller svans.
Luggen kammar jag så får den se ut som den vill, jag orkar inte bry mig om den, jag menar Who cares hur min lugg ser ut?!
Ja vad ska jag klä på mig då, igår hade jag en skön klänning på mig hela dagen, så kanske en kjol idag då, fast samtidigt så neee jag tror en klänning får duga idag med :)
Som jag sa till älsklingen i telefonen imorse, så skulle folk här uppe bli chockad över att se mig i byxor, jag har nästan alltid kjol eller klänning :P
mjukisar är de ända byxor jag använder, kan bero på att jag inte äger några andra byxor :P jo ett par jeans med hål i :P
hmm jaa jag skulle inte skriva ett inlägg om mina kläder eller mitt hår.. hur kommer det sig att det blev så?

Jag drar mig för att gå upp och klä på mig, jag vill ligga under täcket hela dagen och spela WoW, men neee jag kan inte slösa bort en sån fin dag med WoW.

Jag ska nog terrorisera frugan på telefon ett par timmar idag om hon har tid?
Hon kan ju ringa mig om hon läser detta och är vaken.  :P Det är kul att ta med henne på en promenad i vår gamla gemensamma hem stad, dock kände vi inte varandra då.

Ja just de, eftersom jag dela rum med min bror när jag är här, så fick jag inte sova där i natt utan jag fick sova på soffan på undervåningen själv.. jag som är så jäkla mörkrädd.. snacka om att jag var sur igår kväll :P

Neeej nu ska jag ta tag i all, jag måste resa mig och gå upp, sen kklä på mig fixa håret och tänderna, packa ner boken, filten och påskmusten, gå ut och sätta mig på räcket och läsa :D

// Vessli - Sooooool

Kommentarer
Postat av: Ida

Varför fick du inte sova inne hos Jonas då? :)

2009-04-04 @ 11:52:12
URL: http://idakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback