Måndag

I går hände det inte så mycket, jag var på dåligt humör pga allt de gråa vädret :(
JAg åkte till hudik och lämnade katterna hos johan, och sne åkte jag hem igen. Blev en tidig kväller, jag somnade innan 10, sen imorse vaknade jag inte ens av allt stök runt omkring som min familj höll på med.. jag som vaknar när nån andas typ :P

Solen skiner fram ibland och visa sig, men inte ofta inge väder att sitta i solen och läsa i, men jag hittar säker  nått annat att göra ist.
Jag har spelat WoW fram till nu, fast nu måste jag hitta på nått att göra, börjar få lite huvevärk av datan. Jag lyckades lvla ( levla) en lvl tack vara älsklingen som hjälpte mig :) Tack :D

Ikväll är det teater rep som gäller, jag länktar som få.. jag ser framemot att få spela teater igen och stå på scen, de av så länge sen nu. De ska bli så kul att få spelapå min första hem scen igen :) de var 6 år sen jag spelade här!
så ikväll är det rep som gäller, även om jag bara ska kolla på eftersom det är sång rep idag, men de har repat ett tag redan så jag ska få se hur den ser ut och så :)

På torsdag rullar vi mot stugan i lofsdalen, jag önskar att du kunde följa med älskling <3 men du är 30 mil bort.
de ska bli kul att komam upp igen, de va väl så där 2 år sen sist :P
så vi ska fira påsken där uppe, men marknad, bad i tunna och säker kommer det att drickas en hel del vin, wiskey och öl.. inte jag dock jag håller mig till att köra bil :P som alltid!
Jag är en sån som inte dricker så ofta, så jag får oftast köra!

nej nu ska jag ta och gör mig nått att äta och sätta mig i en filt med boken i högsta hugg ute :) musik i bakgrunden så klart :) ska kidnappa lite från min brors dator :P
faan nu försvann den solen.. men den kanske kollar fram tills jag är klar med maten :)

// vessli <3 Jag saknar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback