Regn :(

Igår sken solen och det var varmt och skönt, och jag hoppades att det skulle bli lika fint idag..
men nej då, idag regnar det, jag som planerat att ta en promenad runt omkring :(

Vad ska jag då syssla med idag, hmmm...
Antagligen så kommer jag spela en stund, tills det blir tråkigt. Sen ska jag väl kanske läsa ut boken jag håller på med samtidigt som jag myser med en kopp te.
sen då?

Jag har inte så mycket att göra hör uppe, alla jag kände har flyttat typ, och dom som är kvar har jag inte pratat med på säkert 6 år, så man känner sig lite ensam.

Just nu är det pengatorka, annars hade jag tagot tåget hem till emma och joakim.
Emma jag saknar våra promanarer och kloka diskusioner :P även om dom inte alltid är kloka :P

ja då jhar jag bloggat idag med, då kanske jag ska ta och spela en liten stund då.

// Vessli

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dom och dig ;-)

2009-04-13 @ 12:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback