Solig fredag

Solen skiner och fåglarnakvittrar.
Jag tänker då inte sitta inomhus idag, utan jag ska ut i solen och njuta :D
Vet bara inte vart och sånt än, men det löser sig alltid :P
Och äntligen är det värme i luften och solsken, nu är våren här :) äntligen, prognosen för de närmaste dagarna var bra, solen skulle skina och värmen skulle variera, men den skulle hålla sig runt och över 12 strecket :D yeeey!

Igår så åt jag lite tacos och kollade på en halv film innan jag somnade, jag var heelt slut.

Mina små änglar ligger på fönsterbrädan och njuter i skuggan, dom har tagit en paus från att gosa :P

Nej idag får bloggen ligga på hyllan, lika som datorn och allt annat, jag tänker njuta utomhus kanske med en glass:P

// vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback