Söndag

Ja sista dagen den här veckan, suck, nun börjar en ny arbetslöshets vecka :(
Gårdagskvällen var super mysig, jag lagade lite mat sen kollade vi på en film och åt glass :)

Idag har jag inget speciellt på schemat, jo en promenad för ryggens skull, annars är det väl till att söka jobb och sitta vid datorn :P
nej ams är numer min bästa vän.. inte den bästa men ändå!

Solenskiner iaf :) det känns att våren är på gång! Äntligen, nu får jag ta fram alla mina fina ballerinaskor och skippa den varma jackan, snart behöver man inte ens tänka på jacka eller tröja, jag hoppas det kommer gå fort, jag menar det är snart maj :D

nej nu ska jag träffa min bästa vän ams och leta lite jobb.. trist men tvunget!

// vessli

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ska du bära fana på 1a maj-tåget!? :)

2009-04-20 @ 01:13:13
URL: http://my.opera.com/MizzMartinez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback