Sthlm

Ja då var jag hemma i sthlm igen :D Katterna och jag tog ett tåg hem igår och kom hem vid 23:) Sambon mötte mig inne i södertälje, och vilken tur fy satan vad jag hade att bära! Vad händer idag då? Jag ska packa upp och dona, sen ett varmt bad för jag håller på att bli förkyld! Sen ska jag ta en promenad, ringa min syster, ringa min mamma, spela lite wow om solen inte värmer upp, sen är det kväll och jag ska sova :P Sambon ska iväg under dagen och göra nått spännande, han ska prata om hockey på tv :D så kul för honom, han stora intresse! Så jag kommer bli ensam idag, ganska skönt ändå efter att ha haft folk runt omkring en hela två veckor! Jag kommer sakna att bo där jag vande mig vid att ha dom omkring mig, men mitt hem är i sthlm, och jag kommer försökaåka upp så ofta jag kan :) Min älskade mamma kommer ner den 9 maj :D Så snart får jag träffa henne igen! Nu ska jag göra mig te och en macka:D // Vessli - på hemmaplan igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback