Tung dag

Idag har det vart en tung dag, jag har hemlänktan.. Jag vill hem till mitt hem och mina saker, min sambo!


Jag saknar dej älskling, jag vill hem och sova brevid dig, jag vill att du håller om mig och låter mig vara trygg, vi kan stänga in oss i våran kärleks bubbla och bara vara du och jag.
Vi har haft en vecka som var lite tuff och skakig, men den kan vi låtsas om att den aldrig hänt. Visst det har hänt och det kommer aldrig försvinna, men jag älskar dig och vill spendera mitt liv med dig, jag vill ha barn med dig och leva hela mitt liv med dig.
Älskling, Du är mitt allt!

Idag har jag tagit det lugnt och läst, jag åkte till min syster för att gosa med mina bebisar ( hon jobbar) när jag kom dit så bröt jag ihop i hennes säng och grät, jag skrek och grät.. jag vill hem jag länktar efter joakim. Mitt hem är i sthlm, inte söderhamn.. visst jag är bara hemma för en stund, men det är alldels för länge..
Jag har fått en statist roll i en pjäs här uppe :D uppspel i maj :)
men innan dess ska jag hem en sväng iaf, jag kommer behöva vara här på en massa rep, men jag måste hem och mysa och säga till älsklingen att jag älskar honom!

NU ringde min bror och skulle ha skjuts, så jag läre sticka nu!

// vessli

p.s jag älskar dig d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback