Tvättdag

Som rubriken avslöjar så ska jag syssla med tvättning idag... eller jag har redan börjat, så till klockan två så blir det till att tvätta.

Annars ska jag söka jobb och läsa lite.
gårdagen var ett kaos i allmänhet, inte en bra dag alls. Men det kan inte alltid finns sånna.

Ikväll är det andra avenyn som gäller :D äntligen tisdag :D

Nej nu ska jag göra mig en kopp te, mums!

Just det, angående anonyma komentarer, varför vågar man inte stå för sin åsikt och lämna ett namn?
Är man så feg så att man inte kan stå för nått?
Sen kan man göra det av misstag, självklart, det vet jag att några av mina vänner gjort en eller två gånger.
Men om det är ett misstag är det en grej, men inte när man gör det med viljes.

Så just nu kommer jag godkänna alla komentarer och är det en som är anonym som inte är min vän så kommer den inte bli godkännd.

// vessli - arg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback