En helg av kaos

Ja helgen började inte bra, kan man påstå, min pojkväns mamma försvann :(

Så i helgen har jag bara varit stötte pelare hela helgen, nu på morognen kom hon tillbaka efter att ha varit försvunnen sedan i fredags...

så helgen har varit kaos och inte alls en sån mysig helg som vi ville ha :(
men som sagt vissa saker rår man inte för och man får gilla läget helt enkelt.
Nu är första gången jag är hemma utan att bara vända sedan i torsdags, då jag hamnade där ute med, av mycket personliga skäl osm verkligen inte ska skrivas i en blogg. jag hade bestämt mig för att vara hemma och sova hela kvällen och bara mysa med godis tvn och sängen, jag var så slit, men pga visa saker så hamnade jag ute i södertälje.

Nu ska jag städa och plugga lite och vänta på att han ringer, han har åkt hem för att träffa sin mamma, igentligen ville han ha med mig, men jag känner att det där är deras grej och jag har inte vart en del av familjen så länge så jag kan finnas där nu.

// Vessli - försöker återhämta sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback