:)

Efter att ha pratat lite med mamma i över en timme så känns inte allt lika hopplöst längre, det känns lite bättre :)

sen pratade jag en sväng med min älskling som var hos sina föräldrar, men han va på bra humör och det smittade av sig :) jag blev lite gladare. det blev dock en kort samtal, dels pga av batterier sen pga av att jag inte ville störa när han var hemma med sina föräldrar.

Just nu känner jag att jag vill göra nått nytt och träffa lite nya spännande människor. Jag trivs super bra med dom som jag har i mitt liv men jag skulle vilja testa nått nytt.

Imorogn är det manga med hela härliga gänget :D det ska bli såå himla kul :) jag ser verkligen fram emot det..
men först på schemat står det att ringa soc för pengar :P

MIn mamma är den bästa som finns, hon satte över 100 kr åt mig fast hon igentligen inte har råd :) min mamma är bäst :D
Jag älskar henne mest <3

Nej nu ska jag försöka göra nått produktivt och inte bata sitta och skriva massa blogg inlägg :P
sova kan jag inte, så trött är jag verkligen inte än :P

// Vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback