Every day is a suprise

Ja varje dag bjuder på en överaskning.
Jag kunde inte somna inatt alls, runt 3 tror jag atat jag slockande, och jag vaknade 7 imorse.. eller ja det var meningen att jag skulle vakna då:P men jag gick upp 15 min innan jag skulle till tåget.
Jag skyndade mig till skolan och stressade med allt, på tåget in till skolan så märkte jag att en katt kissat på tröjan jag hade på mig :S jaaa jag trodde dagen inte skulle bli bättre.
Redovisningen gick bra, diskusionerna var intressanta och informationen om exmininationsuppgiften var bra :)

Jag har ändrat åsikt om en av mina fd kursare, som även går i min nya kurs :) Helt okej tjej och vi har bra diskusioner :)
En av överaskningarna idag.
sen när jag kom hem så överaskade jag mig själv med att laga mat :O va jag laga mat på en ordentlig tidpunkt... ojojoj.. ännu värre efter de så läste jag en av kurslitteratur grejerna... och gillade den??!!

ja jag har överaskat mig själv idag :D
nu får jag bara hoppas att dagen bjuder på fler överaskningar :D

// Vessli - Bra dag

Kommentarer
Postat av: carro

hon är lite vit oxå :) på tassarna o bringan, så inte helt svart :)

2009-02-08 @ 12:44:45
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback