Fredag

Ja nu håller solen på att gå ner och jag sitter åter igen vid datorn, jag ha nyss fått tillbaka den från älsklingen som spelat:P

Dagen har beståt utav tvättning och städning, Snart ska jag drick mitt te och kolla på unga mödrar :)

Sen kommer joakim kolla på hockeyn.. suck men jaja han frågade så snällt och ja då måste ´han väl få det då. så länge han inte stör mig med massa snack :P

Jag ska spela ett par timmar och njuta utav att ha honom nära men ändå vara i min egen värld :)

Han kommer bättre och bättre överens med katterna :) vilket är super bra tills vi bor ihop vilket är typ om två till tre veckor :S
de ska bli skoj, men jag har inte packart eller nånting ännu. Han kommer sova hos mig tills på söndag, de ska nog gå bra, men man blir lite tokig på varandra på 19kvm, speciellt när jag gilalr att göra saker på morgonen och han vill sova.. :P

Nej nu ska jag ta det lugnt och dricka te :)

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback