Fredag den 13

ohh jag hade rätt  om att det var torsdag igår :D yeey
Dagen har redan vart igång några timmar för mig, jag har tvättat sedan 6, så jag har vart vaken ett par timmar, runt 8 fick jag mig en chock då jag kom tillbaka från tvättstuga.. en pojkvänn som var vaken den här tiden på dygnet :O inte allt för vanligt.
Men mysigt!
Vi har små tjaffsat vid datorn när vi skrev en jobba ansökan åt honom. Inte lätt att sitta brevid när man ska bli lärare och inte anmärka på stavfel och meningsuppbyggnader och sånt:P
Men de va mest små tjaffs.

I natt kunde jag verkligen inte sova, så jag roade mig med att kastsa papperstussar i huvvet på pojkvännen hahah han kastade tillbaka dom men missade.
Sen hade vi en lite brottningsmatch, där han faktiskt fick erkänna att jag är stark.. och tung:P hahaha
Fast jag har blivit mindre över höfterna :O men fårr lite mer mage.. hmm..

Dagen kommer fortsätta med en varmdusch, vårt varmvatten försvann igår så jag kunde inte duscha.. så jag känner mig måttligt ofräsch just nu.. men snart så kommer det att ändras :D
Sen ska vi dona och spela lite.
Vi ska käka hos Pojkvännens föräldrar idag så vi ska väl ta oss dit nån gång under eftermiddagen med.. då ska jag passa på att åka hem och mata katterna och gosa lite med dom... jag saknar mina små bebisar jätte mycket! jag önskar att dom var här nu!

Vi får väl se hur mycket otur jag kommer ha idag nu då :P hahah
Jag tog ju körkortet en fredag den trettonde, så jag tror inte riktigt att jag kommer ha otur!

Ha en tokigt bra fredag!

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback