Fredag

Då var det helg snart igen då.. eller ja jag har helg hela tiden :(

Igår kväll somnade jag runt 11 efter många snurrar och vridningar i sängen, och så klart att jag vaknar till 10 över 7 imorse.. jag fattar inte varför jag inte kan få sov lite iaf.. bara lite.. på en fredag men icke..

Idag ska jag träffa Joakim och följa med honom på lite äventyr:P
det var meningen att vi skulle ses på söndag, men då kan ju inte jag... ska på konsert då :) AC/DC :D
Jag hade totalt glömt att det var nu..
men nu har vi setts mycket under veckan ist, så det spelar ingen roll om vi ses på söndag eller inte..
eller jo det gör det, men vi kan ses på måndagen med, jag menar båda är ju lediga så det spelar ju ingen roll på det viset när vi ses numera:P

Nu ska jag börja fixa håret och sånt, så jag blir klar till 12 då vi ska ses i södertälje :) han ska ta en promenad ner till stationen.. oj vad han kommer klaga över att gå 1600m.. hahaha
jag fattar inte, det är ju inte långt alls, inte om man är från södra norrland iaf:P
Eller hur tage?
Jag och frugan brukade gå 2 kilometer till skolan varje morgon ett tag :P
så jag tycke inte att det är nått problem med att gå.. men har man bott här hela livet så antar jag att det är en lång bit eller nått...hahaha

Min förkylning har inte blivit bättre under natten, snarare värre, jag har haft feber under natten, men just nu har jag ingen vad jag vet.
Men jag hatar att vara förkyld och pank.. jag vill ha choklad.. mumel mumel.. tänk om soc kunde skynda sig med att kalla mig.. så jag kan få lite pengar och kunna köpa min choklad och sitta hemma för att kurera mig.. aja

nej nu måste jag fixa håret... det tar ett tag inann det torkar.. har alldeles för mycket tror jag :P
lång och tjockt:P
Ibland är det skönt att ha långt och tjockt hår, men ibland önskar jag att jag slapp sitta med hår blåsen i en timma för att det ska bli tort.

// Vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback