God morgon

Dagen började som vanligt med att jag vaknade kvart i åtta, jag gosade med katterna en stund samtidigt som jag kollade på tv4 morgon, eller vad det nu heter.
Nu ska jag göra mig en kopp te och en mackan innan dagen drar igång.
Jag ska hinna med att ta mig till södertäljes bilbliotek och huddinges, innan 1300, för då börjar min tvätt tid:P
Så tvätta och städa idag, sen möta älskligen på tåget och ta oss ut till honom.

Så idag ska jag ta ett test så jag slipper springa på toa hela tin och kolla om mensen kommit ännu, vilket den inte har.. :S

Så idag blir det verkligen inte en lugn dag vilket är bra, dåslipper jag fundera över min j*kla mens. moorrr jag är lite förbannad på den bara.

Nu ska jag göra mig lite frukost och sedan göra mig klar för dagen, och eftersom jag ska utanför min dörr idag så måste jag ta på mig ordentliga klä'der och inte bara mina pyjamasbyxor och flanellskjorta :P
JAg menar jag vill inte skrämma bort alla ännu :P hahah
Jag ska försöka ta en bild på det nån dag och lägga upp :P

Nej nu frukost :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback