God morgon

Idag vaknade jag till ett underbart strålande väder, solenskiner och himlen är blå :)

Först när jag vakande så trodde jag att jag äntligen fått sov morgon, men icke klockan var 8 som vanligt, och jag som trodde den var nio! aja är man morgon pigg och kvällstrött så får det väl vara så, det bra med att vakna tidigt är att man har hela dagen att göra saker på:D

Idag så ska jag städa klart det sista och ta reda på tvätten innan killen som ska kolla på lägenheten kommer, sen ska jag ta mig en promenad en riktigt lång en, kanske chattra bort nån timme i telefonen samtigt, eller bara lyssna på musik, jag tänker inte sitta inne hela dagen och missa det fina vädret :P
Sen då, jaa sen nån gång under eftermiddagen kommer pojkvännen hit, eller han är här nu med, men han ska hem en sväng och fixa lite och sånt, sen kommer han tillbaka.
SÅ då blir det väl antagligen till att spela GH eller nått sånt :P

Nu ska jag snart öppna fönstret och släppa in den klara luften :)

// Vessli - underbart väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback