God morgon

Vad gör man frivilligt vaken det här tiden på dygnet när man får sova.. jo jag väntar på att jag ska kunna ringa soc och fråga efter försörjningsstöd.
och de har så dåliga telefon tider.

Sen klockan 10 har jag tvätt tid, en positiv sak med att vara ledig hela tiden är att man ofta kan få en tvätt tid.
VAd händer sen då, hmm jag ska kopiera lite papper som jag måste ha med mig till soc.. tur att man har en mamma som jobbar på soc och kan berätta för en vad man behöver göra för att få försörjningsstöd :P

Just nu sitter jag och mina katter och myser med lite frukost så här på morgonen, solen skiner och jag fungerar på att ta mig en promenad när jag ringt soc och pratat med dom.

Oj nu är klockan halv, nu ska jag springa på toa sen ringa :D

// Vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback