Helgen

Ja då var det söndag igen och helgen är över :(
Nog för att det kommer vara en lugn vecka ändå, inget sping fram och tillbaka till skolan, jo på tisdag och då är det heldag som gäller.

Fredagen spelade jag bort, eller ja jag redovisade ju först, men sen spelade jag bort hela dagen och kvällen:P

Gårdagen spenderades med WOW fram till 20 då melodifestivalen började, och jaaa jag är lika chockad som du, Sofi Vestling kollade frivilligt på melodifestivalen :O jag gjorde popcorn och hade lite choklad hemma, och en god loka till det :D
Efter meldoifestivalen så började anna och kungen på kanal 8, jag hade tänkt att somna till den, men nej då.. jag hade så mycket energi i kroppen så jag städade badrumet till 5 imorse:P haha jag har aldrig sett ett sånt rent badrum nånsin :P
Städhumöret fanns imorse med:P så jag har städat hela dagen, eller ja jag spelade en stund med.. snart lvl 50 :D yeey!

Idag var även dagen för två seriestarter på tv :) One tree hill och gossip girl :D yeeey
Just nu sitter jag med ljus tända och kollar på gossip girl :D

Joakim kommer över till 8 och vi ska åka hem till honom då :D
Imorgon ska jag sitta jour och plugga, så det blir en lugn dag imorogn :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback