Helt slut

Jag är verkligen heeelt slut just nu, jag är så trött.. jag orkade inte ens en hel dag på ABF huset...
Men det var kul den stunden jag var där, jag och My har mycket gemensama tankar och intressen :)
Böcker var en av de saker som vi har gemensamt :D
oj vad vi har prata om det :)

Sen alldelles innan vi skull gå på lunch.. eller ja inte för min del, jag äter hemma nu mera. MEn när jag följde med de andra tjejerna på lunch så träffade jag Kerstin :) va kul det var att se henne igen, det var vääääldigt länge sen sist.

Nu ska jag kolla lite på tv och äta lite choklad:D japp euroshopper choklad för mig :)
jag ska nog kolla på nån film med, jag menar jag kan inte gå och lägga mig ännu.. klockan är inte ens 4 så jag måse hålla mig vaken till 9 iaf..

imorgon blir det nya tag på ABF huset :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback