Home sweet home

Just nu länktar jag sjuk mycket efter min säng!

Jag försvann till jouren en sväng och jobbade ett par timmar, jag lyckades hjälpa två tjejer idag :) *stolt*
Jag är klar med allt som ska in till Soc, dock har jag inga kopior på sakerna men det får väl vara.dom kanske kan vara så vänliga att kopiera där eftersom jag inte har pengar nog att kopiera för.. jag menar man kommer inte lång på 5kr.

Just nu länkar jag efter att få krypa ner brevid min älsklig, och få sova bort lite tid!

Jag satt och funderade och sen läste jag min frugas blogg http://dudewhereismylife.blogg.se/
Och hon skrev väldans klokt där. Hon skriver om ordet Varför?
Vilket passa väldigt bra in på det jag har funderat på.

Jag satt och funderade över svartsjuka.. är jag det eller är jag inte det, nej jag kan inte påstå att jag är särskillt svartsjuk utav mig, inte numera idf, jag var det när jag var tillsammans med johan, men nu med joakim, så kan jag inte känna det.
Skulle han umgås med nån eller träffa en annan tjej så måste jag kunna lite på att han inte gör nått, för kan man inte göra det så är det kanske dax att prata om den delen.
Och skulle han göra nått med nån annan så jag visst vad kan jag göra åt det, det skulle göra ont som f*n men det är bara för mig att gå vidare, sen kan man inte lägga ner tid på att vara svartsjuk, det finns en massa annat at lägga ner sin energi på.

Jag menar jag umgås ju med vem jag vill och när jag vill, jag pratar med mitt ex och jag umgås med både tjejer och killar, varför skulle då inte han få göra samma sak?

Jag vet vart jag står, och jag vet att han älskar mig, jag litar på honom!

Jag läktar tills han får träffa min familj och mina vänner, han har träffat emma och david, men nu måste han träffa frugan och familjen med :)
Jag har ju träffat hans familj ( kan vara för att de bor lite närmare:P)
Jag hade btw tagit fel på veckorna när min mamma åker, hon åker inte på fredag utan nästa fredag :D yeey jag har 1 ½ vecka kvar att prata bort med min mamma :)

Vi har planer på att åka hem till mitt hälsingland i början/mitten av april :) då får jag visa vart jag vuxit upp och han får träffa min familj :D jag ser verkligen fram emot det :)
Jag ser verkligen framemot att dela mitt liv med min älskling <3
även om vi är olika på många sätt och vi inte har samma syn på saker så funkar vi ihop :)



Jag fick två fina svar på min promenad fråga <3
Emma ställer upp på promenader, redan imorgon om inte min feber är kvar vilket jag hoppas att den inte är :D
Kerstin ställer upp även hon :D på promenader och pratstunder :D 
Yeey :D

Usch, jag saknar min familj så jäkla mycket :( min syster, min bror och mamma <3
Jag länktar verkligen tills jag får åka hem och krama dom och bara få vara med dom, jag har inte träffat dom sen jul, det kommer vara den längsta tiden jag vart ifrån dom, lite läskigt!

Jo just det, jag har typ mensvärks smärtor men ingen mens, vad är felet?
Jag har aldrig vart med om det förr :S jag blir lite paranoid över att nått ska vara fel :S
Jag gjorde ju ett gynekologiskt cellprov och det visade att inget var fel, eller jag hade inga förändringar, men jag blir ändå paranoid.
Min mens borde vara här, för det är ingen ägglossning, för dom har jag sten koll på, eftersom jag inte kan äta p-piller så måste jag ha koll, om jag inte nu skulle vilja bli med barn.
Och ägglossning är det inte, och mensen skulle ha kommit i förrgår varför har jag menssmärtor men ingen mens?

Nej nu ska jag krypa ner, mysa lite och försöka släppa min oro!

// Vessli <3

Kommentarer
Postat av: Becca

Du bör nog göra ett gravtest om inte mensen har kommit om ca 1,5-2 veckor :S

2009-02-24 @ 09:59:09
Postat av: Kerstin

Din fråga om mensbesvär kan jag inte ge dig något svar på, men det är säkert inget. ;) Och hur det är att vara gravid vet jag inte...men du kanske borde följa Beccas råd "in case of" ;) :p



Jag har kommit på ett väldigt intressant, och opolitiskt, ämne som vi kan tala om när vi tar en promenad i Stockholm! :p

2009-02-24 @ 16:30:53
URL: http://my.opera.com/MizzMartinez
Postat av: Kerstin

Det ämnet får du höra när vi tar promenaden! ;)

2009-02-24 @ 23:09:09
URL: http://my.opera.com/MizzMartinez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback