Lördag

Gårdagen innehöll bar lite otur, vi hade inge varmvatten igår heller, men det kom tillbaka under dagen.
Det blev inge spel eller pyssling igår, utan en sväng ner på staden, sen en tur hem till mig där jag äntligen fick duscha :) ibland är det tur att ha två hem för en stund :P

Väl hemma kom jag på att jag skulle lämna  in en guldhalsband med ett litet hjärta på, kedjan är sönder, så vi åkte till huddinge. Medans jag stod i den låååååånga kön ( jäkla alla hjärtans dag)  för att fråga om det ens gick att laga halsbandet så gick han till mc donalds. När han kom tillbaka och mötte mig så hade han köpt rosor till mig :D yeeey
:D dom är jätte fina :D

Efter turen till huddinge så åkte vi hem till joakims föräldar och åt middag, vi hade bara tänkt stanna i nån timme, men vi blev kvar hela kvällen, vi var också över till nån av deras grannar, tyvärr kommer jag aldrig ihåg namn. Men vi spelade lite Guitar Hero och så..
En helt okej fredags kväll, även om jag var jätte trött efter den tidiga morgonen.

På schemat idag så står inte mycket vad jag vet, lite mat ätande och sånt.
Spela, antar jag han ska ju raida ikväll.. hmm jag får fråga vad som händer under dagen.. jag funderar på att ta en promenad i solen, så himla fint väder idag.. och den kalla luften så skönt att få promenara lite i det.
Han ligger å sover fortfarande så jag får roa mig själv medans jag väntar på att han ska vakna och dagen ska börja.
Och då finns det väl inget bättre än en promenad :D

// Vessli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback