Lunch

Ja då var det lunch tid och halva dagen har redan gått, nu kommer snart killen som ska kolla på lägenheten, jag ska börja göra mig klar, jag tror inte att jag vill visa mig som jag ser ut nu :P

Älsklingen har precis åkt hem för att fixa lite och jag har en stund för mig själv.

Runt två tin kommer emma och vi ska ta en promenad i det soliga vädret :D de ska bli skönt att få komma ut en stund.

Jag har donat hela förmiddagen och nu ser stället faktiskt beboligt ut:P haha jag är verkligen slarvig av mig
Nu slipper jag städa på några dagar iaf:P
Nej nu måste jag klä på mig och fixa mig lite, sätta upp håret, borsta tänderna och smörja mig:P

// Vessli

Kommentarer
Postat av: emma

Vilket härligt solsken det var menar jag under promenaden :P Hoppas din mat blir god.

2009-02-28 @ 16:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback