Måndag

Andra veckan av arbetslöshet invigs med en fiiint feber och förkylning.

Idag blir det till att ta det lugnt och kurera mig, jag måste bli frisk, tänk om jag får en arbets intervju eller så då kan jag inte komma dit och snörvla en massa och så..

Idag var planen att jobba på jouren, men jag tror inte att det blir så.. möjligtvis om jag blir väldigt mycket bättre eller så...

fick precis sms från emma att hon behövde mig ikväll med..

sen har jag lovat pojkvännen att vi ska ses ikväll med.. :S hur ska jag hinna alla och allt samtidigt som jag ska försöka bli frisk.. :S jag får försöka lösa det på nått sätt och se till att det blir bra för alla..
Pojkvännen kan jag träffa imorgon om det ska vara så, Jouren är prio ett då jag har lovat att jobba ikväll och jag kan inte lämna F själv.. så jag måste försöka ta mig dit.. och om jag inte pallar det så ska jag försöka ta mig till emma!

Jag hatar att få så mycket inplanerat på samma dag, och oftast på samma tid med.. morr.. jag hatar att behöva säga nej till nån, men jouren har jag lovat först, det var väl en månad sen jag skrev upp mig på den listan, emma vill jag självklart finnas därför.

Faaan

// Vessli - morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback