Måndag

Dagen började med att jag vaknade brevid min älskling. Jag åkte hem och duschade och packade skolsakerna, gick sedan till tåget och tog mig till skolan där mina SAre väntade :) vi pratade och gick igenom vår redovisninge som vi skulle ha under eftermiddagen.
När vi sedan kom till klassrummet och grupp 1 skulle börja med sin redovisning, men så klart att tekninken skulle krångla, som alltid när det handlar om en lärare:P
så när den väl kom igång så var vi efter i redovsinings schemat, min grupp fick inte redovisa utan vi får ta det på fredag ist.

Imorogn blir det en två timmars föreläsning, som jag och emma ska på.

Nu ska jag ta mig en kopp te och kolla klart på unga mödrar på kanal 5. sen ska jag lägga mig i sängen och läsa en bra bok och tända lite ljus, jag ska läsa klart boken jag håller på med, som jag redan läst ett X antal gånger.
jag sitter och funderar över hur jag ska packa allt när jag ska flytta till södertälje, eller geneta som det heter. Jag kommer få jätte lång pendelväg, men det är det värt för att bo med min älskade pojkvän :)

Ja jag vet att det kanske är tidigt att flytta ihop och så, men det tycker inte vi och det är väl det som är det viktigaste, att vi känner att det är rätt för oss :)

Dagen i övrigt har varit okej, humöret inte på topp, men det har sina orsaker!

// Vessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback